Hoe bouwen wij bruggen?

Wij bouwen sterke merken voor ondernemers met een missie, gebaseerd op de unieke waarde die jij toevoegt voor je klanten. Zo kun jij je focussen op je core business.

Onze werkwijze stap voor stap

Het ontwikkelen en in de markt zetten van een nieuw merk bestaat uit drie stappen. Eerst ontwikkelen we een sterke en unieke merkidentiteit, vervolgens dragen we deze identiteit uit op een strakke, zakelijke website, en tenslotte vertalen we je merkidentiteit naar conversiegerichte content. Dankzij onze kennis van marketing, in combinatie met de praktische skills die aanwezig zijn in ons kernteam en bij onze partners, kunnen wij dit gehele proces voor onze rekening nemen. Door alle elementen van je merkidentiteit als een brug met elkaar te verbinden, creëren we consistentie in je merk. Bovendien hoef je geen twintig verschillende freelancers of bedrijven in te schakelen voor de verschillende elementen van je branding – wel zo makkelijk voor de communicatie!
1

Stap 1. Brand Development

Brand Development begint bij het markt- en concurrentieonderzoek. Op basis van deze informatie kan een analyse worden gemaakt van de sterke en zwakke punten van je bedrijf ten opzichte van de kansen en bedreigingen in de markt. Hieruit volgen de USP’s, oftewel de reden dat potentiële klanten voor jou moeten kiezen en niet voor je concurrenten. De USP’s vormen de fundering voor je merkidentiteit, wat betekent dat je volledige merk wordt opgebouwd bovenop deze USP’s.
2

Stap 2. Web Development

Je website is het eerste dat potentiële klanten zien wanneer ze de klantreis online beginnen. Een strakke, functionele en gebruiksvriendelijke website of webshop zorgt dan ook voor vertrouwen bij je doelgroep. Wij bouwen op maat gemaakte websites en webshops in WordPress, met een prijs die past bij jouw wensen en budget. Onze websites zijn optimaal beveiligd, zijn responsive op laptop, tablet en telefoon, en laden snel. Ook adviseren wij over alle praktische zaken rondom het bouwen van een website, zoals domeinnaam registratie, hosting en wetgeving.
3

Stap 3. Content Marketing

Je hebt een mooi product ontwikkeld of je biedt een mooie dienst aan, waarmee je weet dat je unieke waarde toe kan voegen voor je klant. Nu alleen nog zorgen dat deze informatie bij de juiste doelgroep terecht komt in de zee van informatie. Het bereiken en overtuigen van een nieuwe klant gebeurt niet van het ene op het andere moment, dit is een proces dat uit 4 fases bestaat: de customer journey. Doelgerichte content marketing kan een belangrijk verschil maken in elke fase van de customer journey. Wij bieden content marketing aan in de vorm van SEO-vriendelijke webpages en blogs, social media marketing en email marketing.
PS. Heb je geen interesse in het volledige proces, bijvoorbeeld omdat je je merkidentiteit al hebt ontwikkeld en alleen iemand zoekt om deze te vertalen in aantrekkelijke content? Of omdat je zelf al een website en social media profielen hebt, maar wel hulp kunt gebruiken bij het bereiken van de juiste doelgroep? Geen probleem, bij ons kun je helemaal zelf kiezen in welke diensten je wel en geen interesse hebt, en op deze manier je eigen pakket samenstelt.

Eerst een kopje koffie?

Elke onderneming is anders en dit vraagt om een unieke en persoonlijke benadering. Wij gaan graag met je in gesprek om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Uiteraard is een gesprek gratis en vrijblijvend!
Bridge Marketing logo Monochrome on Transparent
Building your brand on what makes you stand out.
Google reviews 4.8 / 5
(+31)620148356
info@bridge-marketing.nl
Volg ons op

© 2024 Bridge Marketing. All rights reserved. | Fotografie door Kelvision

Waar kunnen we je mee helpen?







Plan een strategiegesprek




Waar kunnen we
je bij helpen

Wil je meer informatie ontvangen over onze diensten, heb je een vraag of opmerking over onze content, of lijkt het je gewoon ontzettend gezellig om met ons in contact te komen? Vul dan het onderstaande formulier in
Ik geef Bridge Marketing toestemming om mijn gegevens te verwerken*